Eerste wedstrijden 'Interne Najaars-dubbelcompetitie'
22 augustus 2025

Beste tennissers,
Nogmaals dank voor jullie opgave voor de interne najaarscompetitie.
Na mijn vorige indeling kwam er nog een aanmelding bij en was ik een team vergeten in te plannen.
Dit heb ik aangepast en het schema is nu volledig klaar en bijgevoegd bij dit bericht.
Door de vele aanmeldingen en ook verschil in niveau hebben we besloten om bij de herendubbel en gemengddubbel poules te vormen. Zodat iedereen (hopelijk) op zijn eigen niveau kan tennissen.
De planning loopt nu tot en met dinsdag 9 oktober. We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de voorkeursavonden. Dit is niet bij alle wedstrijden gelukt!
Als het weer meezit en alle wedstrijden gespeeld zijn gaan we nog een vervolg eraan geven. Zit het weer tegen dan verplaatsen we de gemiste dagen in de weken na 9 oktober, we verschuiven dus in eerste instantie geen wedstrijden.
In de vorige planning speelden we een wedstrijd per avond, maar dan zijn wij heel veel weken bezig om alle wedstrijden te spelen. We hebben dus per avond twee wedstrijden per baan ingepland. Vaak is er een baan over, die gebruikt kan worden om gemiste wedstrijden in te halen. Mocht je hier gebruik van maken, geef dit dan door, dan weten andere teams dat dit moment niet meer te gebruiken is.
1. Twee sets, bij gelijke stand een super tiebreak.
2. Na de wedstrijd stand invullen op het formulier in de kantine (misschien gaan we nog starten met tournify, dan volgt daar nog een bericht over.
3. Kan je niet spelen, dan zelf voor een ander moment zorgen, als dit op een moment is op di,wo,do, dan graag doorgeven aan de organisatie en noteren op het formulier in de kantine. Is het op een dag buiten deze drie dagen om, dan ook graag doorgeven aan de organisatie. De organisatie gaat geen ander moment inplannen, alleen als de wedstrijd niet doorgaat ivm het weer of het onbespeelbaar zijn van de baan.
4. Afsluiting willen we doen met elkaar op een zondag, wanneer dat zal zijn hangt mede af van het weer, we zullen hier met jullie over communiceren. Hopelijk kunnen we een moment plannen waarop (bijna) iedereen kan.
5. Albert houdt een lijst bij wie betaald heeft. Graag contant € 10 per persoon. (Dit is anders dan in de vorige mail) Zo kunnen we met bonnetjes goed bijhouden wat wij als interne najaar uitgeven en overhouden voor de afsluiting.
6. We organiseren deze competitie voor het eerst, heb je tips of gewoon een idee, laat het ons weten.
7. Het is mooi als er op de avonden een of twee teams zijn die de kantinedienst willen draaien totdat de meeste drukte voorbij is. Er zijn 13 avonden waarop we spelen en er zijn 26 duo's.
8. We maken er gezellige avonden van met elkaar met leuke potjes tennis! Veel plezier iedereen.
Albert en Pieter
Planning interne najaarscompetitie.pdf
Nieuwscategorieën
Reacties