Tennisles

Hallo spelers van tennisvereniging Buitenpost,

Mijn naam is Arjen Huttema en ik mag jullie het komende seizoen gaan lesgeven. Ik ben 21 jaar oud, woon in Kollum en speel al sinds mijn 7e tennis. Op dit moment geef ik in Buitenpost op de maandag al tennisles en mag hier ook dit seizoen mee doorgaan.

Ik heb een grote passie voor de sport en haal veel energie uit het geven van tennisles. Ik heb sinds kort mijn Tennistrainer A diploma behaald en volg daarnaast de AD Sport opleiding aan de Hanzehogeschool. Zelf ben ik begonnen bij KTC Kollum en ben ik later ook lid geworden bij DLTC Drachten. Voor mij bestaat een perfecte tennisles uit plezier, technisch beter worden en lekker in beweging zijn. Ik heb zin om jullie weer te zien en hier aankomend seizoen met jullie naar te streven. Ik kijk er naar uit en tot snel op de baan!

info: [email protected]

tel: 0640833832 😃🎾

TARIEVEN TENNISLESSEN 2024

Volwassenen: 2024