Handige weetjes

Welkom bij Tennisvereniging Buitenpost

Bij onze vereniging is het gebruikelijk dat ieder lid zich als vrijwilliger inzet om te helpen met eventuele klusjes, kantinediensten etc.

Als je eenmaal lid bent kun je toegang krijgen op het park d.m.v. een sleutel van het hek. ( verkrijbaar  op de Parklaan 5 tegen betaling van een borg 5,= euro , zomerleden 10,= euro)

Wil je spelen en heb je de verlichting nodig ( of toilet ) dan kun je met behulp van de cijfercode toegang krijgen tot het kantinegebouw.  Alleen leden krijgen via mail ( of app ) de toegangscode. Deze wordt regelmatig vernieuwd !

Het hele jaar door worden er activiteiten verzorgt en competities gespeeld, en is er ruimte om tussendoor vrij te  tennissen van 8.00 - tot 23.00 uur.  Hiervoor is er de Knltb clubapp of via de website de mogelijkheid om banen te reserveren ( verplicht )

Voor verdere info kun je altijd iemand van het bestuur of commissie lid vragen.