Lidmaatschap Tennisvereniging Buitenpost

overzicht huidige tarieven: contributie/tarieven

Iedereen kan lid worden van onze tennisvereniging, ongeacht de leeftijd. Mocht je nog twijfelen dan is het mogelijk om eerst enkele proeflessen te nemen via onze tennisleraar of vrijblijvende mee te spelen met de toss op dinsdagavond.

Alle leden (uitgezonderd zomerleden) worden aangemeld bij de KNLTB.  Zomerleden kunnen er nog voor kiezen om wel KNLTB-lid te worden, om bijvoorbeeld toernooien te spelen. Het bedrag voor het zomerlidmaatschap incl. KNLTB aanmelding bedraagt €85,00.  Voor niet vermelde situaties bepalen de ledenadministratie en penningmeester het bedrag. Voor nieuwe leden geldt een actietarief!

Het tarief voor de tennislessen wordt vastgesteld door tennisleraar Arjen Huttema en wordt daarna vermeld op onze website. De kosten van de tennislessen worden door de tennisleraar gefactureerd en staan dus los van het clublidmaatschap van de Tennisvereniging Buitenpost!

U kunt wel lid zijn van tennisvereniging zonder lessen te volgen, maar lessen volgen (na eventuele proeflessen) is niet mogelijk zonder clublidmaatschap!!

Tennislessen worden gegeven op de maandagmiddag/avond. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met:

Arjen Huttema, 0640833832, [email protected]

Aanmelden als lid kan hier...